بیش از یک میلیون کودک انگلیسی در معرض خشونت‌های خانگی قرار دارند
نوشته شده توسط : احسانی
 
بیش از یک میلیون کودک انگلیسی در معرض خشونت‌های خانگی قرار دارند

خبرگزاری فارس: طی یک دهه، آمار خشونت خانگی در انگلیس یک چهارم افزایش یافته و بیش از یک میلیون کودک را در معرض خطر قرار داده است.

خبرگزاری فارس: بیش از یک میلیون کودک انگلیسی در معرض خشونت‌های خانگی قرار دارند

 

به گزارش فارس به نقل از روزنامه «ایندیپندنت»، بیش از یک میلیون کودک در انگلیس در معرض خشونت‌های خانگی قرار دارند. بنا بر گزارشی که قرار است اطلاعات کامل آن منتشر شود، آمار خشونت‌های خانگی در انگلیس، در یک دهه اخیر بیش از 22 درصد افزایش یافته است.

بنا بر آمار به دست آمده از نظر سنجی‌ها، بیش از 52 درصد خانواده‌هایی که کودکان زیر 18 سال دارند، درگیر تنش‌های جدی و مداوم هستند. در این میان 8 درصد این درگیری‌ها منجر به صدمات و جراحات بدنی کودک و یا والدین کودک می‌شود.

این گزارش با در نظر گرفتن انواع مختلف سوء رفتار با کودکان و درگیری‌های والیدن، اولین گزارشی است که مقیاسی نسبتا حقیقی از این بحران در جامعه انگلیس را نشان می‌دهد.

بنا بر این گزارش، ۸۰ درصد خانواده‌هایی که در معرض خشونت‌های خانگی قرار دارند، قادر به دریافت کمک‌های دولتی نیستند. همچنین در طول دو سال گذشته بیش از یک چهارم شوراهای شهری انگلیس منابع خود برای کمک به رفع خشونت‌های خانگی را قطع کرده‌اند.

علاوه بر سورفتار والدین با کودکان، این گزارش نشان‌دهنده آمار بالای حمله فرزندان به والدینشان است. بنا بر گزارش پلیس لندن، تنها در سال 2009 تا 2010 بیش از 1900 مورد حمله فرزندان به والدین در این شهر گزارش شده است.

«آنه لانگ فیلد» از موسسه خیریه «برای کودکان»، می‌گوید: اگر خانواده‌ها کمک‌های لازم را از سوی دولت دریافت کنند، به این بحران دچار نمی‌شوند. این مشکلات زندگی و ثبات خانواده‌ها را تهدید کرده و موجب آسیب فیزیکی و روانی سالانه صدها هزار کودک و والدینشان، می‌شود.

این گزارش هشدار داده است که بروز این رفتارها در خانواده، نسل آینده مردم انگلیس را نیز به خطر می‌اندازند، چراکه کودکانی که در معرض این خشونت‌ها قرار گرفته‌اند، تا 24 برابر بیشتر از سایرین احتمال انجام سو استفاده های جنسی و اعمال مجرمانه را دارند، و سه برابر بیشتر از سایرین احتمال آسیب زدن آن‌ها به فرزندانشان وجود دارد.





:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: